Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky 

 

Vážení hosté,

na této stránce naleznete všeobecné obchodní podmínky společnosti Premium Hotels & Resorts a.s., IČO: 247 47 092, se sídlem Revoluční 767/25, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným MS v Praze, v oddíle B, vložka 25887  (dále jen „Správce“ nebo „Společnost“), které jsou vyžadovány a uplatňovány v provozovaných hotelech

 

ŠTEKL na adrese Bezručova 141, Hluboká nad Vltavou

 

a

 

ROŽMBERSKÝ DVŮR na adrese Linecká 55, Český Krumlov (dále jen hotel).

 

  • Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou. 
  • Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb. 

 

 

 

  1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB: 

 

  • rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem, 
  • rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem, 
  • rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky,
  • v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout, 
  • údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany. 

 

  1. CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY: 

 

  • cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak,
  • v ceně ubytování je zahrnuto není zahrnut v ceně ubytování, tento poplatek host uhradí na recepci hotelu, 
  • zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit, 
  • při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace, 
  • změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace, 
  • ubytování je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK nebo EUR , 
  • podle zákona č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn, je hotelový host povinen předložit průkaz totožnosti (např. občanský průkaz, cestovní pas, průkaz o povolení pobytu aj.), a to za účelem zákonné povinnosti plátce odvádět poplatek z pobytu a zanesení osobních údajů hosta do evidenční knihy,
  • hotel si vyhrazuje právo předběžné před autorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování, 
  • hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové částky za ubytování z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují-li to podmínky dané rezervace, 
  • v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.

 

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA: 

 

  • host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor, 
  • host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem, 
  • host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava, 
  • host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu, 
  • host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu, 
  • doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek, 
  • doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za případný poplatek, 
  • celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 5 000 CZK za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném,
  • v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 10 000 CZK nebo, v nutných případech, volat policii,
  • v hotelu, jeho společných prostorách, přilehlých hotelových pozemcích, jakožto i v bezprostřední blízkosti hotelu je striktně zakázáno rozdělávat oheň či používat zábavní pyrotechniku. Každé porušení tohoto zákazu je hotelovému hostu naúčtováno penále ve výši 10 000 CZK,
  • ve společných prostorách hotelu, jakožto i v restauraci nebo na baru je striktně zakázáno hostům konzumovat alkoholické či nealkoholické nápoje nebo konzumovat potraviny jiné,  než které si zakoupili v hotelu. Porušením tohoto zákazu je hostu naúčtováno penále ve výši 2 500 CZK,
  • hotel nabízí také možnost parkování osobních motorových vozidel hotelových hostů.

 

 

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

 

  • hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu, 
  • v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.

 

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

 

  • tyto podmínky jsou platné od 1.1.2025 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami, 
  • hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám,
  • případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz,
  • platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line,
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie.

 

 

 

 

 

Nastavení soukromí a cookies ?

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení